Followers

Wednesday, January 20, 2010

Segalanya 'Sunflower'

Mengapa sunflower?soalan tu memang selalu ditanya pada aku...kenapa?salahkah dengan sunflower...sebab dulu bunga ni tak de la glamour seperti sekarang...ye la...bunga ni mana ada bau...hanya warnanyer sahaja yang menceriakan mata yang memandang...rasa bersemangat dan yakin bila melihat bunga nih...tiada kekusutan dan kelemauan...semuanya perlu pantas...berkeyakinan..tetap hati...tu pada pandangan aku la...

orang yang kenal aku...pasti susah nak lupakan aku...sebab setiap kali korang tengok sunflower dalam versi apa sekali pun...automatik..kepala dan fikiran korang akan tune kat aku...hahhahha...so,nak belikan pe tuk besday aku nanti?korang dah tau jawapannyer...hehehehhehe

ada org melihat bunga ni hanya sekadar bunga jek...ialah seperti bunga lain yang melata tuh...tapi bunga ni..banyak gak kelebihannya...yang paling penting ialah minyak nyer... tapi hari ni aku tak nak la cerita pasal minyak bunga matahari ni... cuma nak share sedikit menda2 yang bertemakan sunflower...
bila si kecil bergaya...gaya sunflower..:)

yang ni...tak tau nak komen pe...hahahhaha

mak aaiii..siap ngn lady bird sekali tuh...

bila tengok kete ni....rasa macam...nak buat something la kat kete aku tuh...mesti comel kan..hehehee
lawa gak ek....

ni yang tak tahan tengok nih...huhuhuhu

payung bunga matahari yang memayungkan diri dari panas matahari...


haaa....ni lampu syiling...leh memancarkan cahaya seterang cahaya matahari yang bersinar...


yang ni lak....tergamak ke aku nak pakai..hehhehhe...lawa sangat...

ni???? idea yg sungguh kreatif....

apepun...idea tu penting...jangan fikirkan sesuatu tu tak berfaedah dan tak berguna...kalau pandai mengadaptasikan idea dan tambahkan dengan usaha kreatif...sesuatu yg unik tak mustahil untuk dihasilkan...

1 comment:

cikgupeserai said...

berminat untuk mengenali geng bas sekolah sk peserai

sila taip
http://gurupeserai.blogspot.com/