Followers

Tuesday, January 27, 2009

Azam Tahun Baru.....

Belum terlambat rasanya nak wat azam tahun baru ni.....jenuh aku pk,ape azam aku nak wat tahun ni.Selain meningkatkan amal ibadat,almaklumlah aku ni bukannya alim sgt pun...dah tua2 ni pn kurang lagi kesedran..hehe....
dalam aku berPK2 tu,rupa dalam tak sedar aku telah mula melakukan satu perubahan untuk diri aku sendiri.....mungkin di dorong dengan rasa tak puas hati tu yg membuat aku berubah agaknya....
sebelum ni aku banyak berdiam je,org nak kate aku.......org nk wat ape kat aku....aku biarkan je..malas nak carik gaduh....tapi bla dah sampai satu peringkat mcm ni aku terpaksa la bukak mulut....bla aku dah start menjawab ape yg aku x puas hati...nasib la....kalau ada yg termakan cili padi.
ye la,hak2 yang mmg aku berhak wat pe org lain nak kacau.menda2 yang mmg aku x salah,kenapa mesti nk dipertikaikan.lps ni...siap la org yang wat dajal ngan aku...aku carik sampai lubang cacing...pastu aku cuci siap ngn clorox!
hah...itu lah azam aku thn nie....moga2 aku berjayalah ek.korang doakan tau...

No comments: