Followers

Saturday, February 28, 2009

Penah tengok Ladang Gandum?

video

Tima kasih la atas permintaan korang....nak sangat tengok pemandangan yang kat Malaysia x de....ni je yang sempat aku amik mase kat sana....Kawasan yang berwarna coklat tu la ladang gandumnya....memang saujana mata memandang.mase ni kitorang ondway balik petik ceri...mula-mula tu musykil gak dengan 'rumput2' yang berwarna coklat tu....pokok gandum rupenya.rupe2nya kawasan tu memang pengeluar gandum terbesar di Ostolia..baru la aku tau....mcm tu rupenya pokok gandum yang sebenar...selama ni cume tengok gambo n makan tepung gandum je.....hehe....dapat la aku share dengan korang pengalaman aku ni....