Followers

Tuesday, April 28, 2009

SK Peserai Johan Bola Baling!

Tahniah kepada peserta pertandingan bala baling P 12 SK Peserai yang berjaya merangkul JOHAN dalam pertandingan peringkat zon Bagan hari ini.Segala usaha yang anda lakukan hari ini adalah yang terbaik.Syabas!!!










Tahniah juga pada jurulatih yang berpenat lelah melatih selama ini tanpa menghiraukan pelbagai cabaran dan dugaan.


Tahniah dan selamat bertanding kepada 4 peserta SK Peserai yang terpilih mewakili zon ke peringkat Daerah iaitu Nor Fathiah Azmi,Aisyamunira Achok,Hanis Nabihah dan Norhidayu Kamaludin.Teruskan berusaha untuk yang terbaik.Yakin Boleh!!!

6 comments:

Cikgu Sarkawi said...

Tahniah! SK Peserai terus cemerlang walaupun "kepala sekolah" dah hampir 2 minggu tak ada di kantor. Terima kasih cikgu-cikgu yang terus berusaha membentuk insan yang seimbang intelek, jasmani, emosi dan rohani. Syabas.

JaiDa CoMeL said...

a'kum... nice blog!! Tahniah... Jangan lupa lawati http://www.ppkiskpeserai.blogspot.com untuk mengetahui aktiviti pendidikan khas sk peserai yer... Saya baru-baru nak blaja buat blog hihiihihi..... Nanti toong ajarkan yer....

Misz said...

wsalam aida...hehe akak pun tak pandai la...bantai je mana yang patut...insyallah nanti akak tulun la...

Misz said...

Terima Kasih Tuan GB.asalkan guru2 tahu menjalankan tggjwb masing2...isnyallah murid2 mesti mencapai JERIS.

Admin said...

salam ziarah..amboi..bersemangat sungguh cikgu2 peserai...tahniah untuk pasukan bola baling SKP...pencapaian dan kecemerlangan murid terletak pada semangat mereka dan bimbingan guru2 yang hebat!!!! Cikgu misz boleh!!!

Misz said...

hehe toceh! toceh!