Followers

Wednesday, August 26, 2009

PTK mai dah......


PTK datang lagi....masing-masing demam bila dengo nak peksa....dah la seminggu sebelum cuti ni aku aku dah demam dlu....aduh,esok nak peksa ni!1st time aku nak amik ni.dah dua kali terlepas peluang.harap2 ada la rezki aku tahun ni.ada la gak belek2 buku.buku?memang banyak n tebal2.hahaha...tapi almaklum je la bila bulan posa ni....pas terawikh je,mata dah ngantuk.nak mengejo c ayman lagi...smentara die tdo tu,aku pun amik le pluang tdo gak.kul 3 pg bgn sambung baca.tapi bla jam sahur berbunyi,buku tu dah abis baca aku...hahaha...waktu siang,tak payah ckp la.memang penuh dengan agenda.lebih2 lagi bila dah masuk kul 3 tu...ayu dah hulur kunci kete ajak g bazar ramadhan.siap dengan list juadah berbuka dia sekali.

tapi kn.....ada ramai gak yang nasihat kat aku...'tak payah baca la,bukan kua pun dalam peksa' musykil gak aku...kalo tak payah baca n tak kua ape yang kite baca tu dalam peksa, wat pe ada melambak2 buku ptk kat pasaran...wat pe plak ada sukatan peperiksaannya?dan apa plak maknanya tu bla ramai yang berkata begitu?????hmmmmm.....

tapi aku baca gak la ape yang patut,dah nama pun peksa kan....kalo tak kuar dalam peksa pun,aku niat kan tuk tambah ilmu dan meningkatkan lagi kefahaman aku je.

gud luck tuk semua rakan2 seangkatan yang nak berjuang esok.tak lupa gak pada yang dah peksa semalam n kelmarin.mudah2an dengan berkatnya ramadhan ini serta dengan kesungguhan moga2 ada rezki ptk kali ini untuk kita.Amin...

No comments: