Followers

Friday, June 4, 2010

Happy Award...

















hehe happynya...











Tima kasih kat lendanuar yg berbesar hati mengtagkan aku...ni nak tak nak kene jawab la gak soklan yg diberikan nih...hehhehhe...cuba jawab sebaik mungkin..n seringkas mungkin...

1)ADAKAH ANDA HAPPY SEKARANG?
mesti la HAPPY...mcm tau2 jek...

2)KENAPA ANDA HAPPY?
sebab.....cuti sekolah lerrr.....maka maknanya...secara tak langsung...cikgu pun cuti lerrrr...

3)APAKAH BENDA YANG BOLEH MEMBUATKAN ANDA HAPPY?
sebab no soklan no 3..aku bg 3 jawapan je la yek...
i)bila banyak makanan
ii)bila banyak kawan disekeliling
iii)bila ramai family balik kg

4)PERNAHKAH ANDA MENERIMA TAGG?
pernah..dari paklong sifu..(tapi mintak maaf ye pak long sebab tak dapat nak di publishkan)

5)NYATAKAN WARNA YG ANDA SUKA.
Biru...

6)BERITAHU 9 ORG YG ANDA MAHU TAG

bicaraaneem
matahariku
centado
harap2 smua sudi terima..dan redha menghappykan diri..:)

7)TULISKAN SESUATU TENTANG ORG YG ANDA TAG.TULIS PANJANG BERJELA PUN
XPE
mereka ni semua rakan2 blogger yang sentiasa sudi berkongsi ilmu dan info...terima kasih...
8)ADAKAH ANDA HAPPY DGN APA YG ADA?
eh...mesti la...syukur..alhamdulillahh
haaa...setel akhirnya...tima kasih..dan selamat menhappykan diri...:)

6 comments:

pak long said...

salam buat misz..
mekasih banyak TAG kiter...tunggu jawapan sensasi dari hamba..tungguuuuuuuuuuuuuuuuu

Misz said...

wsalam.
sama2...

Aneem said...

misz..
tq for tagging me..
although i'm still new..
kak jawab jugak..

Misz said...

kak aneem:
ur welcome..it just 2 make u happy...hehhehe

ummu said...

salam kak Misz
tahiah erk

Misz said...

ummu:tima kasih...:)