Followers

Sunday, February 6, 2011

Pening anak nak tuition kat mana???

Langganan EasyTuition Tahun 6 (UPSR)

Kajang – Mulai 15 Januari 2011, EasyTuition telah menerima pendaftaran dan langganan khusus untuk murid Tahun 6 (UPSR) sahaja. Buat permulaan, sebanyak empat subjek yang ditawarkan iaitu Matematik, Sains, Bahasa Melayu dan English sedia untuk dilanggan.

Pelanggan yang berminat boleh memilih sama ada untuk melanggan satu subjek ataupun semua subjek yang ditawarkan dengan harga RM50 bagi setiap subjek. Tiada sebarang caj lain atau bayaran bulanan akan dikenakan sehingga akhir sesi persekolahan 2011. Pendaftaran dan langganan boleh dibuat pada setiap hari, termasuk pada hujung minggu dan cuti umum.

Orang ramai yang melanggan akan menerima akaun untuk login dalam masa tidak melebihi 48 jam selepas bukti pembayaran telah disahkan. Semua pelanggan yang telahpun mendaftar akan dapat menggunakan EasyTuition mulai 1 Februari 2011 sehingga akhir sesi persekolahan 2011.

Pening kalau anak2 nak peksa...mesti nak anto gak g tusyen...haa...terutama bagi mak ayah yg ada anak nak peksa..leh cuba daftar kat easy tuition nih.lagi jimat rasanya...leh tgk prebiu video kat sini atau lagi bagus leh g lawat web page  easytuition  tuk maklumat lanjut ye....


2 comments:

ummu said...

assalamualaikum cikgu Misz
terima kasih atas perkongsian ini ya

Misz said...

w'salam:
sama2...:)