Followers

Wednesday, March 25, 2009

Gubahan Hantaran...

Sorry la...aku bukan pe...bknnya kretif sangat pun ,setakat jd bidan terjun bleh la...segan gak aku nak tunjuk kat korang tapi aku pk positif je la...lagipun x nampak dengan jelas hantaran2 tu ...aku pun tak sempat lagi nak mengumpul pic2 dari jurukamera2 amatur yang dah balik ke sarang masing2...ni je la yang ada setakat ni...tu pun x banyak...nanti aku amik pic yng cun kat jurukamera profesional ek..tapi aku x kisah la kalau korang nak ciplak or nak tambah baik.harap2 korang leh wat yang lebih baik...kalo korang malas nak wat sendiri, leh contact aku...or beli je la yang dah siap...hehe....janji duitnya ada....



warna tema yang agak pelik la...x ramai org berani wat...aku kan suka yang pelik2.adik aku pun kate ok je...aku pun bantai je la....hehe...


ada rahsia de sabalik terjadinya sirih junjung ni...haha biar la aku je yang tau...


actually jam ni dalam bakul....saje je bagi semak ckit...bukan pe...susah ckit orang nak nengok....hehe...