Followers

Tuesday, May 18, 2010

7P-Didik Anak

7P dlm mendidik anak:
1. Perhatian
2. Puji & Peluk
3. Pendidikan
4. Pukul
5. Pujuk
6. Penghargaan
7. Periksa

10 comments:

Haji Sarkawi Satu said...

Salam..

Hari ini saya singgah semua blog cikgu-cikgu SK Peserai.

Saya hadiahkan "TAHNIAH" terlebih dahulu.

Hj Sarkawi Satu said...

Salam,

hari ini saya singgah sebentar blog cikgu-cikgu SK Peserai.

Tahniah kerana blog dah cantik.

pak long said...

salam..
mekasih atas info ni...kalau kat sepital diorang guna S....

Misz said...

Tuan GB:terima kasih cikgu..

Misz said...

Pak Long:
sama2...saya cuma memanjang info..
S... untuk ape tu pak long?

Aneem said...

Thanx misz..dlm 7P tu, ada je yg kak tertinggal.

MATAHARIKU said...

salam misz....tahniah dapat cipta satu formula mendidik anak-anak...cuma nak tambah cukupkan sepuluh sbb kita ada sepuluh jari..hehehe
8. Paksa
9. Pesan
10. Pantau
ok tak?

Misz said...

wsalam...
bukan cipta sendiri tuh...ilmu dari teman2 tuk dipanjang2kan..
nak tambah 3 lagi tu pun ok gak...
tima kasih
:)

nuriz said...

terima kasih cikgu, belum lambat lagi rasanya, nak ucap selamat hari guru :)

Misz said...

terima kasih nuriz..
:)