Followers

Friday, May 7, 2010

Dia Datang..jeng..jeng..jeng..

Salam semua...sapa pulak yang datang nih???
suprise!!!!Setiap kali mereka ni datang...
murid2 sekolahku betul2 teruja.
Wwwaaaaaahhhhhhh!!!!
itu pun sudah cukup menggambarkan betapa mereka
teramat gembira dengan kehadiran tetamu tersebut.

Beberapa minggu lepas,
pihak nestle telah bermurah hati memberi coco crunch percuma
kepada murid2 SK Peserai.

tgk tuh aksi ayu dan kawan makan coco crunch + susu dutch lady...
nyuumm..nyuummm
hingga ketitisan susu yang terakhir..hehehhehhe
apabila murid selesai jek makan..idea dalam kepala otak aku pun berjalan la gak...
maka terhasil lah..menda2 nih...korang pun leh wat pas nih..:)

yang nih bahan tuk sudut sains sekolah...byk lagi yg murid2 aku dah wat..ada masa nanti aku snap kan ek...

yang nih..kene guna dua mangkuk kertas dan
satu bekas plastik (ala yg wat isi dadih tu...).
hiasan terpulang la pada korang nyer idea..
ni anak dara aku..minat sgt kat bratzzz tuh..so..aku buh je la...hehhehehe

Semalam milo plak datang...
tapi tak sempat nak snap pic budak2 minum milo...
sementara bebudak aku dok wat keje yang aku berikan....
aku dok anyam menda ni plak...

ni pun leh dijadikan bahan tuk set induksi nih...hehhehehe...
yang ini versi turkey...ada versi merak..
tapi tak sempat lak nak wat...
tu kene tunggu milo datang lagi sekali lah...
haa..kaitkan menda nih dengan tajuk external features of animals...
pssttt....menda nih leh wat game gak...suh bebudak lumba tiup belakang turkey nih..
tgk turkey sapa yang 'jalan' paling laju...
hahhahhaha...semput aku meniup semalam...

TERIMA KASIH yang tak terhingga kepada nestle yang sudi datang ke SK Peserai dan menjamu kami dengan coco crunch dan Milo...
nanti datang lagi ya....

No comments: